Semester, dag 6.

Nu är det kväller. Har precis haft fint besök från min fina vän Emelie. Suttit ute på altanen och druckit, ja, jag vet inte hur många koppar kaffe och snackat skit.
Sen vart det över till mor min för att skriva ut biljetterna för bussen till imorgon.
Och så har vi lagat kycklinggryta med currysås och ris, hyrde film och umgicks med Jocke och Emma.
Sen vart det även en tur till Micke för att släppa in katten och ge han mat.
Ikväll blir det till att lägga sig tidigt om jag ska orka upp i tid till imorgon. Blir att åka över till Micke innan tio, och släppa in honom eftersom jag har nycklarna. Och packa det sista inför vår lilla resa.
Skönt att få komma bort lite, och jag längtar efter att få träffa honom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback