Tick tack

Jag är glad för snart ska jag träffa min babe för en picknick som han ordnat inne i stan.
Han är ju för gullig den där karln.
Och jag rev upp mitt brännsår alldeles nyss så det blöder som fan. Men det matchar klänningen iaf!
Det är riktigt jävla varmt ute. Altanen går knappt att gå på utan att man bränner sig på fotsulorna. Och tänk, imorgon kommer det bli ännu varmare!
GAWD!
Det är nog bäst att förbereda sig med en flaska iskallt vatten innan man går utanför dörren.
Sitter redan här med svettmustach. Som tur är syns inte det på bilden, moahha.
Want a kiss?
Fan, jag är riktigt uttråkad.
Om det är nånting som jag verkligen inte tycker om, så är det att vänta.
Så jag sitter här, ready to go, men jag måste vänta till typ kvart över fyra tills jag kan börja gå ner mot stationen.
Och jag har inget att göra.
Eller, jo.. Sängkläderna var klara i maskinen för typ en timme sen men jag orkar inte fixa....Gahhh..
Så jag sitter här, uttråkad i soffan, skriver ett inlägg om ingenting och dricker ett glas vitt med kalla isbitar i.
Hallå, jag är ju på semester. Då har man inga krav. Plus att ingen är hemma heller. Så det är fett soft.
Och nu ringde min karl, han var klar! Woho! No more waiting! Så jag kan lika gärna börja röra mig ner mot station och bli lite mer svettig. Tar typ en halvtimme att gå ner.
Eller, äh. jag tar bussen om en kvart istället.
Semester, hallå?
Ha det så bra mina pärlor. För det ska jag ha!!
<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas ni får en härlig kväll, puss ängeln min

2010-07-03 @ 00:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback