Torsdagsuppdatering

Det känns sååå bra!
Jag och Carina var över hos farmor och farfar och hämtade alla flyttlådor som stod där sen flytten från Munkhätte.
En massa glas, tallrikar, lakan, handdukar, matta, studentgrejer, kaffekokare, brödrost, barnböcker, nattduksbord.
Så nu står allt inkört i förrådet på Branta Backen.
Känns riktigt bra, och skönt att ha alla grejer tillbaka. Och att äntligen få användning av dom!
Nu är det bara grejerna här hemma som ska flyttas över, och det blir senare i augusti.
Igår var jag över till Fia och Olivia och hälsade på. Vi drack kaffe, lekte med Oliven och snackade skit. Senare kom Josse över och vi gjorde nåt som vi inte gjort på över 10 år.
Nämligen sätta på Spice Girls skivorna, radda upp sig bredvid varandra, och DANSA! Köra dom gamla klassiska dancemovsen man hittade på när man var liten.
Kände mig som 10 år igen och vi hade det skitkul. Även fast vi inte kom ihåg dansstegen så bra så improviserade vi lite och hoppade runt. Fast nu blev man mest svettig och trött.
Det var ju roligare när man var liten, fast vi hade det riktigt kul nu med. Det är ju inte varje dag man gör sånt där längre!
Man kommer på en dans till en låt, övar och övar. Och sen är det dags för uppvisning. Man tvingar familjen att sätta sig i vardagsrummet och titta på ens awsome dans som man har kommit på. YAY! Och så ska man såklart fixa en outfit som passar till karaktären.
Man lägger ner hela sin sjääääl i det där va.
Aeejj... Det var riktigt kul, och mycket skratt vart det :D Tack tjejer!
Imorgon kommer lönen, och det riktigt kliar i fingrarna efter att få gå och shoppa. Jag är så sugen efter en ny outfit! Så jag och Fia kommer bege oss mot Skärholmen imorgon. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback