18:36 Mån 7/6-2010

Jag sitter här i min säng med benen i kors och luktar bajs. Snart är det dags för svarta köttbullar och kokt potatis som lillebror har fullt sjå med.
Pappa hamrar på som fan på väggen. (Det ska upp nya fönster och altandörr, 50 papp allt som allt. Billigt det där med att renovera.)
Jag och Fia åkte en sväng till Södertälje idag. Behövde verkligen köpa nya BH:ar. Jag har 3 stycken som jag har använt fram till nu. En är vit, men ena bygeln har lossnat från ena "booben" så den är typ slapp, så när jag har på mig den ser det ut som om mina tuttar har olika former. Den andra är svart spets, men har blivit aaaaaalldeles för stor, om jag har något urringat och böjer mig fram så blir det största glipan så man ser booben (OH NO). Den tredje är en Hello Kitty-bh, som har jättestora runda kupor och bh-banden går inte att dra åt som dom ramlar ner på armarna hela tiden. Jätteirriterande.
Så nu, har jag äntligen, två nya bh'n. I rätt storlek. (Mindre storlek), men dom passar perfekt!
"Har du fikon?"
En grej jag hatar med att testa bh, är när man råkar ta fel modell, eller en storlek mindre, så att fläsket på sidorna (ni vet där under armhålorna) står ut. Jävligt sexigt eller hur?
Gå runt med två stora bullar under armarna som är större än själva boobsen. Nej fy för det.
Så får man stå och försöka trycka och peta in fläsket i bh'n så det inte syns.
Nu har jag fått i mig ett gott mål mat, tillsammans med familjen. Nu ska jag in i duschen och bli ren och fräsh. Peela kroppen, lägga ansiktsmask, vaxa benen och BUS:a lite så man får lite färg. Har varit alldeles för dålig på att vara ute i solen nu dom senaste dagarna.
Skulle vara skönt att gå och träna också, var ju typ 2 månader sen sist. Ska höra om farsan ska ner dit. Eller, nja.. Jag orkar fan inte. Jag får gå runt med mina bullar under armarna ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej mitt lilla fikon barn...

2010-06-07 @ 20:38:02
Postat av: Veronica

Du lyckas alltid få mig att skratta.. Kan de va för att jag känner igen mig så väl....?? haha. Du är underbar

2010-06-08 @ 00:12:31
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback