Äntligen semester = fit?

WOHOOO! Välkommen o du härliga och så värda och efterlängtade semester! 25 lediga dagar från jobbet som bara ska spenderas på mig själv, min familj, min pojkvän och mina vänner. Gud vad härligt! Bara lata sig, sola, bada och göra små utflykter.
GOD! I'm so happy! Inget mer stress och dåligt humör. Lovely.
Och idag är sista dagen jag ska fetta mig. När jag skulle byta om på jobbet när jag slutat för dagen idag, så kollade jag på mig själv i spegeln och såg hur allting dallrade när jag drog av mig tröjan.
Oh my...
Så jag har bestämt, att idag är sista svullodagen för mig. Inget mer skräpmat, och jag måste börja träna igen.
Jag skäms när jag tänker på att det är 3 månader sen jag sist gick till gymmet. Det är inte så att jag har gått upp nånting (konstigt nog?), allt har bara blivit väldigt slappt. Och fettigt.
Usch. Fick beachångest. Ska fan köpa 30 gångers klippkort på gymmet. Micke ska också börja träna, har han sagt iaf. Jag ska fan se till att han gör det. Så kan han följa med mig, för han får så jävla lätt ont i kroppen så fort han rör sig.
Och jag sa till han igår, Fan om vi lägger på oss sambokilon! Jag ska se till att vi inte gör det. Skulle bara må dåligt då.
Och jag ser fram emot fredag :) Då ska jag och Micke klä oss fina och gå ut och äta middag inne i stan, och sen gå på Fotografiska där dom har ny utställning med fem olika fotografer.
Ska bli jättekul!
Och på lördag drar vi till countryfestivalen. Traditionsenligt ;) Ska också bli riktigt awsoooome!
Nej nu ska jag ta och svulla det sista här i min ensamhet. Sen blir det endast selleri. Hahaha, eller hur...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback