Blä

Blä på magen och blä på huvet. Ont i magen för att jag säkert ska ha mens snart, och ont i huvet för jag inte druckit nåt kaffe idag och jag har inte druckit det för jag får ont i magen. 
Så jag har gått runt som en gravid zombie. Typ. I do feel like one!!
Idag fick jag mig en liten överraskning på rasten. Fia var på Willys så hon kom förbi och tittade på när jag svullade (blir alltid så när jag ska ha mens, jag skyller på det iaf).
Det var roligt att få se henne! Är inte varje dag direkt. Lite uppdatering ;) We have to see each other on sunday. Right?
Nej, fyfan vad jag känner mig lame. Jag är helt slutkörd!! Nu skiter jag i det här.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha..Min humor... du visste jag skulle garva..puss på dig

2010-06-17 @ 22:07:43
Postat av: Mamma

Garva åt bilden menade jag..

2010-06-17 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback