Gomurron gomurron!!

Vaknade inte alls på ett bra humör idag. Fråga mig inte varför. Kan vara för att jag somnade så sent inatt också.
Och det värsta jag vet när jag vaknar på dåligt humör, är när alla andra är på så stråååålande humör!
När jag går upp och ska göra mig frukost står Carina där, hurtig med vattenflaska och ska dra ut med hunden.
- Godmorgon solstråle!! Hur är deeeet? Sovit gott??
- Ja, hej.. godmorgon... jo.. bra.. (Låt mig va)
Sen känner jag mig så stressad också. Och jag gör det ännu bättre genom att sitta framför datorn. Jag kan vara så effektiv ibland!
Nej nu får jag skärpa mig. In i duschen och sen ska jag möta upp pojkvännen och vi ska åka och fira enhörningen Veronica som fyller 23 idag! :) Det kommer säkerligen att göra mig på bra humör!
Senare ska jag nog följa med Chrille, Fia och Olivia in till stan. Det var tydligen nånting som hette Stockholms dagen (om jag inte misstar mig). Skulle vara kul att komma från Tumba lite. Och att få umgås med några pärlor :).

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jätte kul att ni kom idag, jag fick massa energi av det! Jag ser fram emot nästa gång vi ses =D Puss på lillfingret!

2010-06-06 @ 01:19:43
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback