Ichy

Det kliar och rinner överallt. Allergitablett har inte hjälpt (har tagit 2, men hade nog varit ett vrak nu om jag inte tagit nåt över huvudtaget).
Sånt man får ta när man drar ut på landet! Men det har varit skojigt och trevligt. Lilla Oliven växer så det knakar.
Vilken tur man hade med vädret, var strålande sol och jättevarmt! Vi åt sill och potatis och matpajer och nubbe och jordgubbar och glass. Och dans runt midsommarstången (för första gången sen jag var 5). Det kändes rätt råfail för ingen kunde låtarna och danserna så värst bra. Sen vart man riktigt lökig av allt springande. Men det var kul! Man ska hålla i traditionerna, det är bara midsommar en gång om året! ;)
9 timmar på landet gör en rätt slut så det är skönt att vara hemma. Tänkte glo lite tv och ta mig en kvällsmacka innan läggdags. Sen blir det jobba hela dagen imorgon, 11-20. Efter det blir det hem till Micke, min framtida sambo.
Fan vad det ska klia i ögonen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback