Nu flyger fåglarna ur nästet

I augusti ska jag sluta ta upp utrymmet i denna mysiga källare och bli sambo med min kära Micke! Och jag längtar som fan.
Han längtar också, men jag tror mest efter att äntligen få en stor säng att sova i. Hmmm... :P
Jag är så glad att han tog upp det och frågade. Jag hade själv tänkt ett tag på att jag gärna skulle vilja bo med honom (såklart, eftersom jag vill vara med honom hela tiden). Så nu ska vi flytta ihop. Det känns så långt till augusti, just för att jag längtar. Men det kommer gå fort. Svooosch! Så står man där bland alla flyttlådor.
Ska bli skönt att få komma hemifrån. Sju månader har räckt gott och väl. Det bekväma med att bo hemma är att det alltid finns mat hemma, och man behöver inte tänka på att handla hem alla dom här grejerna som är ett måste, som t.ex. schampo, diskmedel, tvättmedel, toapapper etc.
Och jag längtar efter att få inreda!! Köpa massa små roliga grejer, snygga grejer. Mååååla, köpa gardiner och blommor och allt sånt där. Det riktigt kliar i fingarna. Och att få göra allt det med Micke gör det hela så mycket roligare. Bara att få flytta ihop med honom. Och att han verkligen vill flytta ihop med mig, vara med mig, gör mig helt varm och glad inombords. Han är det bästa som har hänt mig på länge. Två kufar som vill skapa en underbar framtid tillsammans.
Joakim ska förmodligen också flyga ur nästet inom en snar framtid. Han har budat på en lägenhet i Rönninge. Den är jättefin och jag hoppas han får den. Kanske dags för han att också bli sambo? ;)
Nu är vi på gång, jag och brorsan. När jag tänker på att vi inte kommer bo tillsammans längre blir jag lite ledsen faktiskt. Vi har alltid varit tillsammans han och jag. Genom dåliga och bra tider och vi känner varandra utan och innan.  Nu har vi inte umgåtts så mycket på senaste eftersom vi båda är borta mycket hos våra respektive, så det borde ju inte kännas så ledsamt. Men det gör ju det ändå. Vi har ju alltid varit vid varandras sidor. Kommer ju inte sluta nu för det, men det kommer inte bli samma sak längre. Jag hoppas iaf att vi kommer fortsätta ha lika bra relation/kommunikation som vi har nu senare.
Lilla lillebror :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag är så glad för eran skull :) Hihihihi.

2010-06-21 @ 11:48:13
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback