Söndag

Och ett jobbpass avklarat. Skönt att komma hem. Och jag längtar som fan till semestern. Känner det redan nu. Bara för att jag ska ha semester snart så har slappheten redan börjat komma och man har inte direkt stor lust att gå till jobbet.
Fan vad jag ska njuta av min semester.
Nu sitter jag här i min säng som vanligt när jag sitter vid datorn. Mjukisbrallorna är på, Final Fantasy-tröjan likaså och såklart skivan från Distant World I Final Fantasy på högsta volym i cd-spelaren.
Snart ska jag hem till min käresta och löka i hans soffa. Thats what Löksöndagar is for. Och pussa lite på han såklart.
PUUUUUSSSSS!!!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan du inte komma och "pussa" på mig nån gång, i alla fall kan jag få en STOR kram...Saknar dig och Broder

2010-06-13 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback