Sugarskulls

Jag är så sjukt sugen på att skaffa mig en ny tatuering! Är väldigt inne på spåret av att göra en sugarskull, riktigt jävla snygga. Då vill jag ha den på insidan av armen. Döskallar är awsome. Och jag älskar när det är färgglatt.
Då passar en sugarskull perfekt!
Det här är några av bilderna som inspirerats av. Dösnygga, eller hur?
Funderar på om man ska blanda ihop denna stil med Alfonso Mucha's konst.

Den här bilden har jag verkligen fastnat för. Och den skulle bli grym som tatuering på överarmen. Perfekt form.
Ska testa att blanda dom två stilarna. Göra det till något eget och mer med min touch.
Jag skulle aldrig kunna ta en bild rakt av och tatuera. Då blir det ju inget särskilt.
Nej, det ska vara en del av mig själv, min stil och personlighet.
Vi får se hur det går att blanda dom här stilarna. Det är ju bara en idé. Annars får jag prova något annat!

Kommentarer
Postat av: fia

riktigt snygga skalpar mannen!

2010-06-07 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback