Dancing with myself

Ligger i min säng. Bloggar direkt från mobilen. Lite irreterande då vissa ord (typ hälften) inte finns i t9. Well. Är så där lagom uttråkad, kan inte sova och ugly kid joe strömmar ut ur högtalarna. Tankarna flödar och jag är så jävla bäst på att noja. Jag har stor lust att ge mig själv en rejäl bitch slap. Jag måste sluta att jämt vara inställd på det värsta. Men jag kan inte rå för det! Det är som en slags försvarsmekanism. What to do, what to do? Ska väl åtminstone försöka sova nu och lugna tankarna lite. Fast tråkigt att sova själv. Jag vill skeeeeda! Med eeeda!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade unge,livet går ju upp och ned, fram o tillbaka och tankarna snurrar,vill bara att du ska veta att jag finns här...fast det vet du ju redan..puss

2010-03-03 @ 06:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback