Morron, morron, morron..!

Sitter och äter en frukost bestående av flingor och mjölk. Enkelt och gott. Och såklart kaffe. Måste alltid börja dagen med en kopp kaffe, annars blir jag inte människa.
Idag mår jag bättre (ingen feber, hosta eller snor. Halsen är också bättre, MYCKET bättre. Fortfarande hes men nu kan man höra vad jag säger, och hunden blir inte rädd längre.. ) Så det blir jobb idag. Känns ganska skönt. Man blir så jäkla trött och seg när man bara sitter hemma. Har bara suttit i soffan två dagar i rad och inte orkat göra nånting.
Och jag känner mig så ful! Man blir så ful när man är sjuk. Iaf jag. Jag blir helt blek, torr och röd om näsan, mörka ringar runt ögonen, trollhår och munsår. Plus att jag börjat få utslag. Kanske är från hunden? Kanske känner av den mer när jag är sjuk och immunförsvaret sjunker. Jag tror fan det.

Hey sexy mama!

Jag har inte rökt på två dagar heller pga halsen. Har överlevt på snus. Har inte känt något paniksug efter cigaretter heller. Kanske nåt man ska fortsätta med. Men jag känner verkligen suget nu när halsen är bättre.
GAH. Och för att det inte har blivit några cigaretter och för att jag bara gått hemma som en zombie har jag gått runt och småätit hela tiden. Och vi har massa gott hemma, heeela tiden. Min familj är så jäkla tjock! Massa kakor, mörk choklad, och såna där Daim,Japp,Brejk mm - choklad, chips, glass, cola.. ja, you name it!
Då blir det att jag som cookielover står där med handen i kakburken varje kvart.

This body is made of cookies! RAWR.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback