Saknar..

Just nu saknar jag en massa. Nästan så det gör ont i hjärtat.
Jag saknar en speciell person som jag håller kär.
Jag saknar alla mina bästa tjejkompisar: Jenni, Fia, Sanna, Veronica, Emelie, Jannike.
Jag saknar min lillebror som aldrig är hemma.
Jag saknar min mamma som jag träffar så sällan.
Jag saknar mormor och morfar.

Ni ska veta att jag tänker på er hela tiden.
Ni är liksom, en del av min personlighet. Ni alla speglar någonting inom mig och lägger till.
Det är svårt att förklara. Men ni ska veta att ni betyder så mycket för mig. Och jag är tacksam varje dag att jag har er.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Älsklingen, Du vet att jag saknar dig också, alltid.. I går kom jag och tänka på när vi hyrde stuga på Gotland 2002 bara vi 3, havet och stranden, mys...

2010-03-04 @ 08:08:23
Postat av: Veronica

Men gumman... Jag saknar dig med och du finns i mina tankar väldigt ofta också!! Har inte blivit så mycket enhörningar senaste tiden. Kraaaaaaaam på dig

2010-03-05 @ 22:18:19
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback