Solsken

Hela veckan har varit helt underbar. Jag har varit så glad och på bra humör. Tror det är mycket tack vare att vårsolen tittar fram nu, mer och mer. Och att jag ständigt är med folk jag tycker om. Det är ett plus med att bo hemma, sammanhållningen. Och igår var jag över till micke och vi lagade mat och kollade på film och hade onsdagsmys. Och torsdagsmys hela dagen med p3 i bakgrunden. Nu har jag precis kommit hem från farmor och farfar, farfar blir 78 idag. Och det bjöds på smörgåstårta, min favorit. Det var riktigt kul att träffa släkten igen, sitta och snacka och uppdatera sig lite om vad alla har för sig och hur dom mår. Och nu sitter jag här i vardagsrumssoffan med carina, ove och gittan och käkar bullar. Carina var igår och opererade näsan eftersom hon inte kan andas genom näsan. För trånga näsgångar. Så hon sitter här med två tamponger uppkörda till hjärnan och en blodig kompress tejpad under näsan. Så, hon har ganska ont och käkar smärtstillande. Nu tänkte jag fortsätta vara lite social och lägga undan mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback