God kväll alla monster

Idag har jag inte gjort nånting.
Eller... Iaf ingenting vettigt.
Jag har spelat Final Fantasy 13 hela jävla dagen. Fan vad tiden går fort. Det spelet, är riktigt grymt gjord. Grafiken är helt otrolig.
Det tråkiga är bara att historien är så krånglig. Allting bakom, varför saker och ting är som dom är, förstår man inte. Kanske bara jag som är retard. Men ändå. Så det blir så svårt att ta till sig av spelet och karaktärerna.
Kanske också för att jag hade förväntningarna på att det skulle vara som FF7, som jag blev riktigt kär i. Suck. Det är inte bara ett spel, det är en hel värld!
Nördiga jag kommer fram. Är det inte härligt?

Antibiotikan har börjat göra sitt. Känns skönt. Men istället för ont i njurarna har jag fått ont i magen. Fyfan vilket magknip jag har gått runt med idag. Spänd och svullen. Ingen höjdare. Förhoppningsvis går det också över snart.

Imorgon blir det jobb
, 9-17 (working nine to fiiive.. what a way to make a living!) Går alltid runt och sjunger den på jobbet när jag jobbar den tiden. Ganska svårt att undgå att inte göra det. Sen beger jag mig hem mot min darling. Längtar redan. (Ganska svårt där också att inte le när jag tänker på honom..)

Nej, nu måste jag spela vidare.
Brorsan ligger här bredvid och blundar, antar att han vill sova snart. Det måste jag också med tanke på att jag ska upp tidigt. Men när man väl har börjat spela ett spel... ja.. då har man börjat spela och det är svårt att ha långa uppehåll från det. Beroendeframkallande kan man också säga.

Så godnatt! Nu försvinner jag mot Pulse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback