Hellouw

Åååh vilka underbara dagar det har varit på sistone. Mmmm, sommar! Varmt! Härligt! Och det som gör det här ännu bättre är min underbare pojkvän! Allting känns så bra, så lätt när han är med. Vi umgås med varandra så mycket vi kan, och när jag väl inte är med honom känns det så konstigt.
Han har verkligen "grown on me". Och jag är så tacksam. Jag har nog inte insett hur mycket jag behöver det  här. Honom.
Och det tråkiga är att jag är så jävla dålig på att visa det för honom. Men jag jobbar på det :).

Sitter på jobbet, så jag kan inte vara alltför engagerad i bloggen just nu, även fast jag känner mig jävligt sugen på att slänga ur mig en massa från höger till vänster. Så det blir en cigg på det här och sen lite slösurfa och sen in och arbeta igen. Känner mig så jäkla taggad på att stänga ikväll! YEAH!! .....

Nej. Jag måste vidare. Det är dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback