Måndagmorgon, första skoldagen.

Och det gick ju jättebra.
Irrade runt på Tumba Gymnasium, frågade expeditionen och vägledare vart fan jag skulle vara. Blev visad till en sal där det var helt nedsläckt och inte en endaste själ var där. Så gick vidare. Klockan blev 9.00.. Träffade på vägledaren igen. Och såklart skulle jag glömma alla mina papper med info på hemma.
- Är det sommarkurs Ma A du ska gå på?
- Ja precis.
- Men det är inne på Jensen. Alla sommarkurser är där.
- Fuuuuuuuu.....
Så det var ju jävla typiskt. Fail. FAIL. Epic fail.
Åkte till morsans jobb efter det, och mejlade Jensen och sa att jag kommer imorgon. Så nu sitter jag här vid hennes dator, dricker en festis med sugrör och hon är iväg och gipsar brytna armar och ben.
Efter det här blir det hem till min boyfränd där jag ska sitta och beklaga om dålig info.

Fint väder vi har idag förresten.

Hoppas det går bättre med His A. Där har jag åtminstone fått massa papper och mejl från läraren. Så det blir att sätta sig framför datorn och hoppas man hinner med och att det går bra. Ska bli kul med historia.

Nej nu skiter jag i det här. Hörs framöver.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Säg till om du behöver hjälp med att hitta till jensen :)

2010-05-31 @ 18:37:11
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback