1 september

När jag gick upp imorse så var det helt tomt i rummet som Mickes inneboende har bott i.
Woho!
Niklas flyttade ut imorse, och det känns skönt. Nu är det bara jag och Micke.
Vi kan duscha med öppen dörr, gå runt nakna om vi vill det och slippa stänga för glasdörren och hänga över ett lakan när vi ska gå och lägga oss.
Det är 1 september och hösten närmar sig med stormsteg och det är en ny tid för mig och min karl. Nya fräsha kalla vindar.
Det känns toppen. Jag har längtat efter hösten.
Han står inne i duschen och jag ska väl också göra mig iordning, komma ur morgonrocken. Vi ska ta en tur in till stan, handla träningskläder och lite annat vi behöver.
Sen blir det bowling med jobbet, men jag orkar egentligen inte.. Får se sen hur det ser ut. Jag hade inge bra humör när jag steg upp imorse så känner mig rätt grinig. Hoppas det ordnar upp sig.
Nu ska jag göra mig vacker.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va härligt ..vädra och städa ur det gamla in med det nya..

Handla målarfärg i morgon bitti då ??

2010-09-01 @ 16:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback