12 timmar senare

Har precis haft besök av min far och Carina och deras hund Dilo. Så dom var här och kikade hur vi hade det, och jag bjöd på fika. Pappa hjälpte mig att slänga det gamla badrumsskåpet. Så det var skönt att få undan den skiten.
Det nya monterade jag ihop på två timmar, och det vart jättefint. Ser så mycket mer annorlunda ut.
Nu sitter jag här och inser att jag precis missat första halvan av Idol, men jag tittar på det sen på tv4Play.
Katten ligger här bredvid mig och gör sig ren.
Jag tänkte göra lite te och tända ljus och bara mysa. Synd att inte min karl är här också. Fast det kan ju vara ganska skönt att bara mysa lite för sig själv också.
Imorgon kommer Mickes mamma och bror hit på besök. Ska bli roligt att träffa dom. Blir ju inte så ofta. Pappa kommer också hit. Jag vill så gärna att våra föräldrar ska träffas. Blir ju lite svårt att ta allt på samma gång eftersom båda våra föräldrar är skiljda, men det blir så småningom.
Framåt kvällen blir det TP och bärs hos Veronica och Fredrik. Sånt som par gör, ni vet.. Haha ;D
Ska ställa mig och göra lite mer kladdkaka till imorgon, efter jag kollat på Idol såklart. Finns inte så mycket kvar sen pappa och Carina var över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback