Fredag = Ledig!

Var ju som sagt på IKEA igår och fick hem en del grejer.
Bytte ut dom mörkblå gardinerna som hängde i vardagsrummet, till ett par likadana fast vita. Ser mycket större och fräshare ut nu. Så jag satt och fålla och klippte igår, fick klippa av minst 25 centimeter.
Köpte fyra vita kartonger, två små och två stora så man kan få undan lite. Har så mycket prylar nu när mina grejer också kommer in i bilden.
Fyra krukor, bruna och skrovliga, ser lite gammaldags ut. Assnygga!
En ny svart gardinstång till sovrummet. Den vi har nu är vit och helt sne.
Två vita löpare till köksbordet, som går från stol till stol, och fyra bordstabletter med blommor på, och två svarta, runda bordstabletter som jag har lagt undan for now.
En vit vattenkanna, så jag kan slippa vattna blommorna ur ett dricksglas.
Två stora plommonlila badhanddukar. Och plommonlila servetter.
Hmm, ja det var nog det.
Skulle ha köpt ett smalt, vit badrumsskåp, men det var så klart slut när vi väl kom fram till hyllagret och skulle plocka på oss det. Kommer in nytt på lördag.
Jag hoppas Micke blir glad när han kommer hem. För det vart jättefint!
Ikväll tänkte vi gå på Grönan och se när Hoffmaestro & Chraa uppträder, så vi får hålla tummarna att det är fint väder. Den låten jag verkligen har fastnat för är Highwayman. Man kommer igång av den, riktigt, jäkla bra!
ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback