Hej hej hemskt mycket hej

Nu har Micke med sin familj åkt till sin morfar på sjukhuset. Jag känner att jag hellre stannar hemma, för det där är mer en familjeangeläget. Det är ju inte direkt så att jag och Micke har varit ihop i 10 år och att jag är värsta bundis med hans familj. Så det blir bäst så! Jag skulle ändå bara stå i bakgrunden.
När han sen kommer hem ska vi börja grundmåla i sovrummet för att sen fortsätta imorgon.
Sen när allt är torkat och klart ska sängen in!! Ska bli jätteskönt att få ut den ur vardagsrummet. Det kommer bli jättemycket plats i vardagsrummet då, kommer se helt tomt ut.
Börjar redan känna mig trött, har varit uppe sen halv sju och hållt på och fixa och dona här hemma.
En kaffe på det kanske?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Såg bilden det blir jättefint Ängeln min..puss

2010-09-06 @ 14:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback