Hejpa

Efter ett långt uppehåll under sommaren har jag äntligen kommit igång igen med träningen.
Jag och Carina var på gymmet igår kväll för första gången på länge. Och vi SPRANG på löpbandet. Det har aldrig hänt förut så vi var mäkta stolta. Vi fick upp pulsen mycket mer än vanligt, och körde lite crosstrainer. Efter det gick vi in i lilla gymsalen där dom hade fått in mycket nya maskiner. Kändes mycket fräshare och roligare. Så vi körde armar, mina var som spaghetti efteråt. Lite ben och mage. Vi var där en timme och körde ganska lätt. Man vill ju inte bli helt slutkörd efter första gången.
Så i helgen blir nästa gång. Ska bli nice! Känner att jag verkligen har kommit igång nu.
Köpte 30-gångersklippkort också. 500 spänn billigare än vanligt. Awsome!
Idag blir det en tur till Skärholmen med Fia. Kika runt lite. Tänkte iaf titta efter en ny hårfärg. Bort med det röda in med det bruna.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback