Lite innan kvällen kommer

Har precis gjort en tonfisksallad som jag och Fia ska avnjuta efter vårt simpass som ska ske alldeles strax. Jag hoppas den är god!
Ska bli skönt att få simma ikväll. Jag är en sån jäkla soffliggare annars. Det märks verkligen nu på kroppen. Därför har jag fått nog och nästa vecka, på måndag, ska jag iväg till gymmet och köpa gymkort. Och så klart gymma när jag väl är där. Jag har ett gammalt kvar sen i våras och jag tror att jag har en stämpling kvar på den.
Nu fan. Nu. Nu är det dags igen att trimma kroppen. Ska bli riktigt nice. Orkar inte se ut som Jabba the Hut längre.
Hoppas jag får med mig Micke på måndag. Annars, synd för han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback