Rostade mackor och kärleksté

Har precis avnjutit, eller, precis och precis, för en timme sen, rostade mackor med ost och kärleksté från Gotland.
Cesser ligger bredvid mig i soffan med tassen för ansiktet.
Fia & Olivia tillbringade lite av sin kväll hemma hos mig. Olivia var lite gnällig i början, men under Idol fick hon ligga mellan mig och Fia i soffan och var så glad så. Lekte med mammas sjal och tjöt av garv. Gullepluttetussinuttis!!
Goaste lilla tjejen, men väldigt bestämd ;)
Min gulleplutt har åkt iväg till jobbet. Som vanligt när jag väl är ledig är det dags för han att jobba. Och han kommer inte hem förrän på fredag. Och jag stänger på fredag och jobbar hela helgen.
Känns trist. Inte så mycket vi ses denna vecka. 9 timmar har gått sen han drog och jag saknar han redan. Visst är det skönt att vara själv och bara ha tid för sig själv. Men jag saknar att ha han i närheten. Man blir ju så van vid varandras sällskap när man bor ihop. Min älskling. Jag är så glad att jag har han.
Imorgon hade jag tänkt skulle bli en produktiv. Vakna tidigt, äta en stadig frukost, bege mig ner till centrum för att posta brev, handla, träffa farmor och farfar, fixa och dona hemma, och åka och simma med Fia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback