Thank God it's friday!

Min älskling drog till jobbet för en halvtimme sen, efter att vi kollat på True Blood såklart ;) Nya favoritserien.
Iaf för han! Jag har tjatat på honom att fixa alla avsnitt, eftersom jag bara har sett några på tv och fastnade direkt.
Så han fixade första säsongen och nu har vi sett 5 avsnitt. Och det är alltid han som frågar om vi inte ska titta, haha :)
Som sagt så har Mickes inneboende flyttat ut. Så igår var vi och köpte färg till sovrummet. Vit grundfärg och en brungrå färg som vi ska ha som fondvägg.
Känns så skönt att få kunna komma igång, hittills har man mest suttit och väntat.
Så på lördag blir det till att fixa och måla i sovrummet. Så mycket vi hinner iaf.
Sen blir det utgång om allt går enligt planerna.
Nu tänkte jag fixa mig lite frukost och sätta mig och läsa Liftarens Guide till Galaxen.
Har redan läst fyra kapitel, och den är jäkligt intressant må jag säga!
Från filmen Princess Mononoke. Aaaaaasbra film! SE den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback